Perşembe, Mayıs 25, 2006

A4

- Öldürmeyen Allah öldürmüyor ama süründürüyor, buna ne buyrulur?
- Süreleri birbirinden farklı iki ömrün birleşmesi bence hiç adil değil!
- Ruhların tekamülü diye birşey olamaz, daha önceki ruhların yaptığı salaklıkları biz şimdi yapmıyormuyuz yani, bence fazlasını yapıyoruz, Allah eğer bunun için bekliyorsa bence daha çok bekler!
- Zevk yoksunu Amerikalılar o muhteşem arabaları nasıl yapmış hiç anlamıyorum. Bizim niye yapamadığımız konusuna gelince ben herşeyi çok kolay zannediyorum benim de sorunum bu, Türk olmamdan kaynaklanıyor sanırım :)
- Universitede kız arkadaşımla aynı evi paylaşan (paylaşan demek pek doğru değil aslında, eve uğramıyor sadece kiraya ortak oluyordu) kızcağızın bir gün salona iki A4 dolusu isim yazdığı kağıtları yapıştırdığına tanık olmuştum. "Bu nedir" diye sorduğumda yattığı erkeklerin isimleri olduğunu söylemişti. O zamana kadar bir A4`e kaç isim yazılabileceğini de denememiştim açıkcası. Bu skor meselesinin neden bazıları için bu kadar önemli olduğu konusu üzerinde de pek kafa yormadım o zamanlar. Aslında kafaya takılacak bir konu da değil bence, insanın kendi vücudunu istediği gibi kullanma özgürlüğü olmalı tabi ki, ancak vücudu kullanırken asıl gerekli olanı -ruhu- incittiğini insan çok sonra farkediyor ve ruhunuz size bir kez darıldımı barışmak artık bir sonraki reenkarnasyona kalıyor maalesef.
- Bir ilahiyatçı süperbilgisayara sormuş "Tanri var mı?", Bilgisayar bunu söylemek için işlemci gücünün yetersiz olduğunu dünyadaki diğer süperbilgisayarlara bağlantısını sağlarsa belki söyleyebileceğini belirtmiş. Bağlantı sağlanmış ancak işlemci gücü yetmemiş gene, daha sonra sırayla dünyadaki tüm anabilgisayarlara, iş istasyonlarına, kişisel bilgisayarlara, digital saatlere, mikrodalga fırınlara, cep telefonlarına ve tüm elektronik cihazlara bağlanmış, ilahiyatçı tekrar sormuş "Tanrı var mı?", bilgisayar cevap vermiş "Artık var!"

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
»