Perşembe, Mayıs 25, 2006

Nihilist olasım gelir...

- Deniz dibinde görüp görebileceğiniz en güzel mavi var, bunu size garanti ediyorum.
- İyi bir müzik dinlerken alınan zevk orgazma yakın olabilir!
- İnsanı uyuşturan şeylerin kendini iyi hissettirmesi nedendir? Uyuşmuş beyinler daha mı mutlu? Burdan birşeylerin bilincinde olmanın insana kendini kötü hissettireceği anti-tezine ulaşmak mümkün müdür?
- Farklı olmak yetmiyor diğer farklı olanlardan daha farklı olmak gerekiyor. Farklılıklar bile aynı olmamalı yoksa farklı olamazlar degil mi?
- "Kelebek Etkisi" aslında ilk olarak meterolojide kullanılan bir deyim. Japonya'da kanat çırpan kelebeğin Amerika kıtasında yarattığı kasırgadan söz ederken hiçbir kelebeğin kendi yarattığı kasırgayı görecek kadar yaşamadığını da atlamayalım lütfen! İnsanda bu imkanımız var neyseki :(
- Nihilist olasım gelir, düşünmek yoruyor insanı!
- Her iyilik bir gün cezasını bulur lafı güzel.
- Geçenlerde Tımarhaneye gittim. Gidince farkkettiğim ilk şey oranın adının gereksizce ve saçma bir şekilde Tımar-Hane olması. Onlar at değil diye düşünüyor insan! Diğer farkettiğimse, giyim kuşam serbest olduğundan ziyarete gelenlerle, "deli" leri birbirinden ayırt edemiyorsunuz. Hastane yönetimine şikayet edeceğim. Bizi böyle filtreli dertlere zerk etmesinler, kim akıllı kim deli daha kesin çizgilerle ayrılsın.Biz "akıllılara" yardımcı olsunlar. En azından yakalarına kırmızı bir karanfil takabilirler. Dışarıdaki durum ise benim bünyemin kaldırabileceğinin çok ötesinde ve bir şikayet merci bulamıyorsunuz maalesef!
- Son zamanlarda yazılan şarkı sözlerini tuvalette yazabilirim gibi geliyor bana ama ben tuvaleti daha verimli değerlendirdiğimi düşünüyorum :)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»