Salı, Mayıs 23, 2006

Tom Waits ve Dude

- "Taşları bağlamışlar köpekler ortada" lafı güzelmiş yeni duydum.
- Hırsız-Polis dizisinde Uğur Yücel oyunculuk dersi veriyor, milliyetçilikse milliyetçilik yapıyor olayım. Böyle değerlerimizden dünyanın haberi olmaması onlar icin gerçekten büyük kayıp. Erol Günaydın' a ise söyleyecek kelime bulamıyorum, muhteşemle yetineyim bari...
- Her "IT" sektöründe çalışanın deniz kenarı bir tatil kasabasında balık tutup rakı içerek hayatının geri kalanını dostlarıyla geçirme hayali var mıdır? Bence çoğunun vardır. Ancak ben o insanlardan kaçıyorum biraz da o halde nasıl olacak bu iş?
- Tom Waits ile Big Lebowski(Dude) arasında nasıl olupta bir bağlantı kurabiliyorum. Acaba bu bağlantıya giden yol benim üzerimden geçiyor da ortak nokta sadece bu mu?
- Neden insanlar "amac bir yerden biryere gitmek" diyerek araba kullanmanın da bir zevk olabileceğini ve bunu yapmak için seçtiğin nesnenin biraz da sana bu zevki tattırmak için var olduğu gerçeğini gözardı ederler. Her zaman amaç mı önemlidir, yoksa o amaca giden yol da size birşey ifade eder mi?
- Riyakarlık ve yalakalık çağın hastalığı diyemiyorum, çünkü dünya kurulduğundan beri var ancak son günlerde yükselen değer diyebilirim!