Salı, Haziran 06, 2006

Kaç yumurta kaynatabilirsin?

- Öğrenci seçme ve yerleştirme merkezi sadece ismiyle bile amacını yeterince belli etmiyor mu, yoksa ben mi çok fesatım ?
- Yıllarca sinir olduğum, hiç araba geçmezken her ne hikmetse sonradan semtin en işlek caddesi haline gelen sokakta binbir güçlükle duraksayarak oynadığımız maça, ellerinde alışveriş torbalarıyla dalan, birkaç kişiyi hiç de zarif olmayan hareketlerle çalımladıktan sonra kaleciyle karşı karşıya kaldığı anda öküz gibi abanarak, topu zaten yokuş aşağı uzanan sahanın en dibine şandelleyenlerin yaşındayım nihayet. O günlerde büyüyünce bu iğrenç amcalardan olmayacağıma dair kendi kendime söz vermiştim. Ama şimdi iyi bir top gelirse dayanamam gibi geliyor ?
- Her kıyı, biraz da karşı kıyıdır aslında...
- Doktor hastasına 3 dakika ömrü kaldığını söyler. Hasta şaşkın haykırır "ne diyorsun doktor, 3 dakikada ne yapılır?", doktor gülümseyerek cevap verir "yumurta kaynatabilirsin." Komik mi? Bence değil, sence de değilse neden sürekli geri kalan hayatımda kaç adet yumurta kaynatabilirim diye hesaplıyorsun?
- Hugo oyununda bir efsane haline gelmiş, kaybettikten sonra Hugo' nunda .... koyiiim, senin de .... koyiiim lafını söyleyen çocuğun yüzünü görmek kısmet olmadı hiç. Venezuellada yaşanan gelişmeler sonrası, bu olay her aklıma geldiğinde nedense o çocuğun yüzünde corç dabilyu buşu görüyorum. Normal olsa gerek :)
- İki değişkenli ilişki fonksiyonunda değişkenlerden biri (adıyla çelişme pahasına) sabitse o fonksiyonun sürekli olma ihtimali yoktur, ikisi de sabitse fonksiyona gerek yoktur.
- Sevdiklerimden sevmediklerimi çıkarınca ben kalsam keşke...
- Prag havaalanında -tesadüfen- sevgili Haydar Dümen hocamızla beraber valizlerimizin gelmesini bekliyorduk ama bir türlü gelmiyordu allahsız valizler. Uzunca bir süre bekledikten sonra, "hocam valizlerimiz geç geliyor yoksa bizde bir sorun mu var" diye boktan bir espri yapmamak için kendimi sıktığımı hatırlıyorum. Bunu niye anlattım şimdi? Keşke hiç sıkmasaymışım, görüyorum ki komik olamayacakmışım zaten, bu kalibrede ciddi soru soran adam varmış memlekette...

1 yorum:

NKT dedi ki...

geri kalan hayatım belkide 2 dakika o yüzden yumurta kaynatmaya bile vaktin olmayabilir. enjoy it...